Geen producten (0)

Veel gestelde vragen:

 

Wat zijn de verzendkosten:

De te betalen verzendkosten staan aangegeven in u winkelmandje bij het afrekenen, er kan per post, brievenbuspakket ,postpakket worden verzonden.

 

Ik heb geen bestel bevestiging ontvangen van mijn bestelling:

Heeft u al in u spambox gekeken van u email?

Mocht deze daar niet bij staan dan graag een email versturen naar info@hamico.nl

 

Ik heb spijt van mijn aankoop, kan ik deze retourzenden?

De voorwaarden staan hiervoor voor u beschreven in de algemene informatie die u kunt vinden op de website.

 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Als u besteld en de betaling is met ideal gedaan voor 16:00 uur dan is het streven deze nog dezelfde dag te versturen.

Het kan echter voorkomen dat het door de hoeveelheid later zal zijn, u kunt zeker verwachten dat het binnen 48 uur wordt verzonden.

In principe leverd post.nl binnen 24 uur, echter hebben zij in hun voorwaarden dat zijn met een maximaal van 5 dagen de post kunnen leveren..

Bij brievenbus pakket en post pakket ontvangt u ook een track en trace nummer hiermee kunt u uw zending volgen.

 

 

Ik heb een klacht, waar kan ik deze doorgeven?

U kunt u klacht doorgeven via het emailadres info@hamico.nl , u kunt binnen 48 uur een reactie verwachten.

 

De product die ik erg graag wil is uitverkocht , krijgt u deze nog binnen?

Het assortiment worden aangepast op vraag en aanbod. U kunt natuurlijk altijd u wens kenbaar maken door een email te sturen.

 

Waarom kunnen kleurnummers een ander kleur hebben?

Kleuren kunnen door een ander kleurbad verschillen van kleurnuance.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.